Ładowanie...

Strona główna

 > 

Informacje i pomoc

Informacje i pomoc

Oferta głosowa subskrypcja Heyah 01

    1. Nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych, na numery stacjonarne w Polsce i w UE w strefie 1A oraz 20 GB lub 40 GB internetu.

      Cena subskrypcji to 19,99 zł lub 29,99 zł miesięcznie w zależności od wybranej wielkości paczki internetu. Płatność pobierana jest co 30 dni.

      Cena promocyjna 1 zł obowiązuje przez pierwsze 30 dni.

    1. Cały proces zakupu odbywa się online. Umowę zawierasz w szybki sposób bez konieczności podpisywania żadnych dokumentów.

    2. 1. Wejdź na stronę sklep.heyah.pl i wybierz ofertę.
    3. 2. Załóż konto lub zaloguj się.
    4. 3. Potwierdź swoją tożsamość elektronicznie za pomocą konta bankowego lub wybierz opcję weryfikacji tożsamości podczas odbioru paczki od kuriera (okazanie dowodu osobistego kurierowi).
    5. 4. W kolejnym kroku wybierzesz najdogodniejszy dla Ciebie sposób odbioru karty SIM.
    6. 5. Podepnij kartę płatniczą lub kredytową do swojej subskrypcji.
    7. 6. Odbierz przesyłkę i korzystaj z oferty Heyah 01.
    8. 7. Aktywacja karty SIM dzieje się automatycznie, po odebraniu przesyłki i po pobraniu pierwszej płatności. Nie powinno nam to zająć więcej niż 2 godziny.
    1. Tak.

      Na terenie UE w strefie 1A możesz korzystać z nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowanych SMS-ów i MMS-ów do wszystkich sieci komórkowych oraz z Internetu w ramach Limitu Danych GB w UE. Limit Danych UE znajdziesz w aplikacji Moja Heyah.

      Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji odnośnie opłat ponoszonych za granicą, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy na stronie www.heyah.pl

    1. Cały czas pracujemy nad rozszerzaniem oferty Heyah 01. W tej chwili możesz dokupić dodatkowy jednorazowy pakiet Internetu – Raz 5 GB za 10 zł, ważny 30 dni od momentu aktywacji. Pakiet możesz zamówić w aplikacji Moja Heyah w sekcji usługi dodatkowe.

      Nowe usługi dodatkowe będą dostępne już wkrótce. Śledź uważnie aplikację Moja Heyah.

    • Umowa ma charakter bezterminowy co oznacza, że możesz zrezygnować z niej w dowolnym momencie.

    • Są to Usługi Specjalne, Usługi Międzynarodowe i Usługi Roamingowe – niemieszczące się w Opłacie Subskrypcyjnej.

    • Regulamin Heyah01 znajduje się tutaj

    • Tak, można wykonywać połączenia międzynarodowe.

    • Bez dodatkowych kosztów można korzystać z nielimitowanych połączeń, smsów, mmsów na telefony komórkowe, nielimitowanych połączeń na telefony stacjonarne oraz z pakietu Internetu do limitu 3,83 GB lub 5,75 GB w UE w strefie 1A, w zależności od wybranej subskrypcji za 19,99 zł lub 29,99 zł.

    • Masz 4,35 GB do wykorzystania w UE w strefie 1A przy ofercie z 20 GB w kraju za 19,99 zł.

      Masz 6,52 GB do wykorzystania w UE w strefie 1A przy ofercie z 40 GB w kraju za 29,99 zł.

    • W tej chwili nie ma możliwości korzystania z usług premium. Pracujemy nad ich wprowadzeniem.

    • Za międzynarodowe połączenia, SMSy, MMSy (np.: wykonujesz będąc w Polsce do innych krajów)
    • W Polsce za połączenia na wybrane numery skrócone np. numery infolinii
    • W UE w strefie 1A za transfer danych po zużyciu bezpłatnych limitu przyznanego w ramach oferty.
    • Za połączenia, SMSy, MMSy, oraz transfer danych w innych krajach niż strefa 1A (UE)
    • Opłaty dodatkowe są pobierane również, jeśli chcesz kupić dodatkowy pakiet np. Internetu.

Oferta internetu 50GB subskrypcja Heyah 01

    • Subskrypcja Heyah 01 z ofertą internet 50 GB 19,99 pln na 30 dni to

    • 50 GB internetu (limit danych w UE 4,35 GB).
    • Koszt subskrypcji Heyah 01 z ofertą internet to 19,99 pln na 30 dni.
    • Więcej informacji znajdziesz tutaj
    1. W ramach oferty internetu 50GB za 19,99pln miesięcznie w subskrypcji Heyah 01 nie będą dostępne połączenia, SMS-y i MMS-y w ramach ruchu wychodzącego, ale możliwe jest odbieranie przychodzących połączeń i SMS-ów w kraju.

    1. Aktualnie nie ma możliwości korzystania z zasięgu 5G w ofercie Heyah 01. Pracujemy nad tym rozwiązaniem, wkrótce będzie dostępne.

    1. Umowa ma charakter bezterminowy co oznacza, że możesz zrezygnować z niej w dowolnym momencie.

    • Po wykorzystaniu pakietu internetu w ofercie subskrypcji Heyah 01 następuje zablokowanie przesyłu danych i dostępu do internetu zarówno w kraju jak i w roamingu. Natomiast możesz nadal korzystać z aplikacji Moja Heyah
      W tej chwili możesz dokupić dodatkowy jednorazowy pakiet Internetu – Raz 5 GB za 10 zł, ważny 30 dni od momentu aktywacji. Pakiet możesz zamówić w aplikacji Moja Heyah w sekcji usługi dodatkowe.
      Nowe usługi dodatkowe będą dostępne już wkrótce. Śledź uważnie aplikację Moja Heyah

    1. Jak skonfigurować internet w urządzeniu z subskrypcją Heyah 01

    2. Nazwa profilu: internet
    3. APN: internet
    4. Użytkownik: (pozostaw puste pole)
    5. Hasło: (pozostaw puste pole)
    6. Adres IP (lub adres Proxy): (pozostaw puste pole lub wpisz 213.158.194.229)
    7. Port IP (lub port Proxy): (pozostaw puste pole lub wpisz 8080)
    8. Typ uwierzytelnienia: PAP
    9. Typ APN: default,supl
    10. Protokół APN: IPv4

Firma

    1. W tej chwili nie ma możliwości zakupu subskrypcji Heyah01 na firmę. Pracujemy nad takim rozwiązaniem.

Przeniesienie numeru z innej sieci

    1. Tak, możesz przenieść numer od innego operatora, np. Orange, Play, Plusa, Virgin Mobile, Lycamobile. Podczas składania zamówienia na sklep.heyah.pl możesz podać swój numer, który chcesz przenieść od innego operatora.

    2. Kliknij opcję „PRZENIEŚ LUB ZMIEŃ NUMER” na kroku „Dane osobowe” podczas składania zamówienia
    3. Pamiętaj, że karta SIM, którą otrzymasz będzie nieaktywna do momentu przeniesienia Twojego numeru
    4. Dzień przed ustaloną datą przeniesienia numeru pobierzemy opłatę za subskrypcję
    5. Więcej informacji tutaj

    1. Nie, po prześnieniu numeru nie otrzymasz numeru tymczasowego. Dostaniesz nieaktywną kartę SIM, która zostanie aktywowana z Twoim dotychczasowym numerem w dniu przeniesienia Twojego numeru od innego operatora.

    1. Aby przenieść numer niezarejestrowany na Ciebie, najpierw musisz go przerejestrować na siebie u swojego dotychczasowego operatora, a następnie możesz go przenieść do subskrypcji Heyah01.

    1. W tej chwili nie można korzystać z subskrypcji Heyah01 na firmę. Jeśli chcesz możesz dokonać cesji u swojego operatora z firmy na siebie i następnie przenieść numer do Heyah01.

Przeniesienie numeru z T-Mobile na kartę i Heyah na Kartę

    1. Tak, możesz przenieść numer z T-Mobile na kartę z taryf: GO!, Frii, Nowy Tak Tak, Happy, HOT

    1. Tak, możesz przenieść numer z Heyah na kartę z taryf: Heyah Dniówka, Heyah Pakietowa, Nowa Heyah.

    1. Tak, możesz przenieść numer z oferty Internet na kartę.

    1. Oferta zostanie aktywowana w przeciągu kilku minut od udanej próby pobrania pierwszej płatności. Pamiętaj, aby wyłączyć i włączyć telefon po kilku minutach.

    1. Twoje środki pieniężne, usługi i ustawienia włączone na poprzedniej ofercie nie przechodzą na ofertę Heyah 01. Jeśli chcesz wykorzystać swoje środki zrób to na obecnej ofercie. Po przeniesieniu numeru do Heyah 01 saldo konta zostanie wyzerowane.

    1. Tak, możesz wrócić do oferty na kartę. Masz do wyboru T-Mobile na kartę - taryfę GO! lub Heyah na kartę - taryfę Dniówka. Możesz to zrobić wypełniając formularz na stronie kontakt.

    • Nie jest możliwa migracja z ofert abonamentowych lub firmowych na ofertę Heyah 01.

    • Tak, możesz zgłosić dyspozycje powrotu do oferty na kartę w ciągu 30 dni od dnia aktywacji oferty Heyah 01. Możesz to zrobić wypełniając formularz na stronie kontakt.

    • Z promocji możesz skorzystać tylko raz.

Dostawa

    1. Dostawa karty SIM Heyah 01 jest darmowa bez względu na to jaką metodę dostawy wybierzesz.

    1. Zamówiona karta SIM Heyah 01 w większości przypadków powinna zostać dostarczona w ciągu 3 dni roboczych.

    1. Kurier - dostawa realizowana wyłącznie na terytorium Polski
    2. Paczkomat InPost
    3. Punkt Odbioru DHL: Żabka, Inmedio, ABC
    1. Współpracujemy z firmą kurierską DPD. Jeżeli mamy Twój numer telefonu kontaktowego, to otrzymasz SMS-a z numerem listu przewozowego. Wtedy samodzielnie możesz: zmienić adres doręczenia, zmienić datę doręczenia, przekierować przesyłkę do punktu PickUp, zrezygnować z odebrania przesyłki. Jak to możesz zrobić? Zadzwoń do kuriera lub oddziału DPD lub zaloguj się na stronie: www.mojapaczka.dpd.com.pl. Skorzystaj z numeru listu przewozowego do zalogowania się i wygenerowania indywidualnego kodu.

    1. E-mailem wyślemy potwierdzenie wysyłki Twojego zamówienia wraz z linkiem do śledzenia przesyłki. Zamówienia nie możesz anulować, ale możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

    1. Przesyłka wróci z powrotem do nas, a z Twojego konta nie zostanie pobrana żadna opłata

    • Tak, możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Możesz to zrobić:

    • w formie pisemnej (pismo wysłane pocztą) na adres Heyah: T-Mobile Polska S.A., Sekcja Obsługi Zwrotów, ul. Poznańska 251, 05-850 Ołtarzew
    • w formie dokumentowej – wysyłając na adres kontakt@heyah.pl czytelny skan lub czytelne zdjęcie podpisanego przez Ciebie oświadczenia o odstąpieniu

Płatności

    1. Oferta będzie „opłacać się sama”. Wystarczy, że podasz dane swojej karty płatniczej w trakcie składania zamówienia na sklep.heyah.pl i o nic więcej nie musisz się martwić. Jest to popularny model subskrypcyjny stosowany przez wiele firm np. Netflix, Spotify, IPLA. Pamiętaj, że dane Twojej karty są bezpieczne i będą przechowywane u pośrednika płatności.

    1. Pierwsza opłata za subskrypcję Heyah 01 na 30 dni zostanie pobrana po odebraniu przesyłki, jeśli wybrałeś nowy numer. W przypadku przenoszenia numeru do Heyah 01, pierwsza opłata za subskrypcję zostanie pobrana dzień przed wyznaczoną datą przeniesienia numeru od innego operatora.

    1. Za ofertę Heyah 01 zapłacisz za pomocą karty płatniczej (kredytowej lub debetowej). Jeśli chodzi o karty, akceptujemy:

    2. Visa,
    3. Visa Electron,
    4. MasterCard,
    5. MasterCard Electronic,
    6. Maestro.
    7. Opłatę za subskrypcję będziemy pobierać automatycznie co 30 dni. Opłata za usługi dodatkowe i usługi specjalne ( w tym Premium, połączenia międzynarodowe, Roamingowe i inne) będą rozliczane niezależnie od opłaty za subskrypcję i będą miały swoje oddzielne faktury.

      Pracujemy nad dodaniem dodatkowych metod płatności.

    1. Tak. W prosty sposób możesz zmienić swoją obecną kartę płatniczą na inną.

    2. Zaloguj się do aplikacji Moja Heyah, w dolnym menu wybierz zakładkę „więcej” -> „ustawienia” - > „zarządzaj kartami płatniczymi” -> „dodaj kartę”.
    3. Wypełnij wymagane pola i ustaw nową kartę płatniczą jako domyślną.
    4. Od tej chwili wszystkie przyszłe płatności będą realizowane zgodnie z Twoją nową dyspozycją.
    1. Sprawdź datę ważności swojej karty, która została podpięta do Twojego konta Heyah 01 lub skontaktuj się ze swoim bankiem, żeby wyjaśnić problemy z płatnością. Mogą być one spowodowane ustawionymi limitami na Twojej karcie. Możesz również zmienić swoją obecną kartę płatniczą na inną w aplikacji Moja Heyah.

    1. Tak. Faktury będą wystawiane, znajdziesz je w aplikacji Moja Heyah.

    • Usługi specjalne np. premium, połączenia międzynarodowe, roamingowe i inne są rozliczane na oddzielnej fakturze i są sumowane do kwoty maksymalnie 25 zł. Fakturę należy opłacić samodzielnie.

    • Usługa dodatkowa np. Raz 5 GB rozliczana jest na oddzielnej fakturze. Fakturę należy opłacić samodzielnie.

    • Pierwsza opłata za subskrypcję Heyah 01 na 30 dni zostanie pobrana po odebraniu przesyłki. W przypadku przeniesienia numeru od innego operatora pierwsza opłata za subskrypcję jest pobierana dzień przed przeniesieniem numeru do Heyah 01. Każda kolejna opłata cykliczna za subskrypcję jest pobierana najwcześniej 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego cyklu rozliczeniowego.

    • Dodatkowe środki z Twojej karty płatniczej są pobierane za wszystkie inne usługi niż te zawarte w ramach subskrypcji.

    • Możesz ustawić limit na usługi np. połączenia, SMS-y, MMS-y międzynarodowe i roamingowe oraz limit na płatną transmisję danych w roamingu.

    • Możesz ustawić limit na usługi np. połączenia, SMSy, MMSy międzynarodowe i roamingowe oraz limit na płatną transmisję danych w roamingu.

    • W aplikacji Moja Heyah dokonaj wylogowania i zaloguj się ponownie używając swojego adresu e-mail podanego w procesie zakupu. Następnie w dolnym menu wybierz zakładkę „więcej" -> „ustawienia" -> zarządzaj kartami płatniczymi" i ustaw jako domyślną swoją kartę płatniczą.

Aktywacja karty SIM

    1. Aktywacja karty SIM dzieje się automatycznie. Jeśli wybrałeś nowy numer nie powinno nam to zająć więcej niż 2 godziny. W przypadku przeniesienia numeru od innego operatora płatność pobrana zostanie dzień przed wyznaczoną datą przeniesienia. W ustalonym wcześniej dniu nastąpi aktywacja numeru po przejściu do Heyah 01.

    1. Zamówiona karta SIM w większości przypadków powinna zostać dostarczona w ciągu 3 dni roboczych.

    1. Kartę dostarczymy wybraną przez Ciebie metodą w procesie zakupu. Może to być kurier, paczkomat inPost, punkty odbioru DHL np. Żabka, Inmedio i ABC.

Rezygnacja

    1. Jeśli zdecydujesz się na odpoczynek od nas, możesz to zrobić w dowolnej chwili.

      Zaloguj się do aplikacji Moja Heyah i zawieś swoją usługę.

      Od tej chwili opłaty za kolejny okres nie będą pobierane, a oferta zostanie wyłączona z końcem Twojego cyklu rozliczeniowego.

      Datę, do kiedy będziesz mógł korzystać z usług zobaczysz w aplikacji Moja Heyah.

      Pamiętaj też, że przez pół roku będziesz mógł do nas powrócić jednym kliknięciem w aplikacji.

    1. Nie. Rezygnacja nie powoduje żadnych dodatkowych opłat.

    1. Tak, przez 6 miesięcy od dezaktywacji oferty Twój numer będzie dla Ciebie nadal zarezerwowany.

      Aby ponownie uruchomić ofertę:

    2. zaloguj się do aplikacji mobilnej,
    3. wybierz reaktywację subskrypcji.
    4. W takiej sytuacji karta zostanie ponownie aktywowana.

      Jeśli zgubiłeś kartę SIM nic się nie martw. Zapraszamy do salonu T-Mobile po nową kartę SIM, po wymianie będziesz mógł samodzielnie reaktywować ofertę w aplikacji Moja Heyah.

Aplikacja Moja Heyah

    1. Do aplikacji logujesz się używając swojego adresu e-mail podanego w procesie zakupu. W przypadku, gdy w trakcie zakupu rejestrowałeś po raz pierwszy swoje konto, wystarczy że utworzysz swoje hasło dostępu, klikając na link, który otrzymałeś w e-mailu.
      Jeśli podczas zakupu logowałeś się na swoje istniejące konto, wpisz hasło wcześniej już zdefiniowane.
      Nie pamiętasz hasła? Kliknij opcję „zapomniałeś hasła”, a na Twój e-mail wyślemy linka z opcją jego zmiany.

    1. Ty tu rządzisz. Wszystko możesz zrobić w swoim telefonie w aplikacji Moja Heyah. Wystarczy, że po zamówieniu ściągniesz ją ze sklepu AppStore lub Google Play i zalogujesz się wykorzystując do tego adres e-mail, podanyw momencie zakupu wraz z utworzonym przez siebie hasłem dostępu (link do utworzenia hasła trafia na skrzynkę pocztową).

    1. Nie, internetowe konto Moja Heyah nie jest dostępne dla Heyah 01. Zarządzaj swoją subskrypcją i usługami z aplikacji mobilnej Moja Heyah.

Obsługa

    1. W chwili obecnej eSIM jest niedostępny w Heyah 01.

    1. Aby skonfigurować MMS w telefonie ustaw:

    2. Nazwa profilu: heyahmms
    3. APN: mms
    4. Użytkownik: mms
    5. Hasło: mms
    6. Strona główna: http://mms/servlets/mms
    7. Adres IP (lub adres Proxy): (pozostaw puste pole lub wpisz 213.158.194.229)
    8. Port IP (lub port Proxy): (pozostaw puste pole lub wpisz 8080)
    9. Typ uwierzytelnienia: PAP
    10. Typ APN: mms
    11. Protokół APN: IPv4
    12. Aby skonfigurować Internet w telefonie ustaw:

    13. Nazwa profilu: internet
    14. APN: internet
    15. Użytkownik: (pozostaw puste pole)
    16. Hasło: (pozostaw puste pole)
    17. Adres IP (lub adres Proxy): (pozostaw puste pole lub wpisz 213.158.194.229)
    18. Port IP (lub port Proxy): (pozostaw puste pole (pozostaw puste pole lub wpisz 8080)
    19. Typ uwierzytelnienia: PAP
    20. Typ APN: default,supl
    21. Protokół APN: IPv4
    1. Przekierowania na Pocztę głosową możesz wyłączyć bardzo szybko. Wybierz na klawiaturze ##002# i zatwierdź zieloną słuchawką.

VoLTE i VoWiFi

    1. Realizujesz rozmowy w najwyższej jakości, wysyłasz i odbierasz SMS oraz MMS korzystając z zasięgu najlepszej sieci LTE w Polsce (do tej pory technologia LTE wykorzystywana była tylko do szybkiej transmisji danych).

    1. Realizujesz rozmowy w najwyższej jakości, wysyłasz i odbierasz SMS oraz MMS korzystając z zasięgu najlepszej sieci LTE w Polsce (do tej pory technologia LTE wykorzystywana była tylko do szybkiej transmisji danych).

    1. To nowoczesny sposób realizacji połączeń głosowych, bez dodatkowej potrzeby instalowania dodatkowych aplikacji w telefonie. Teraz możesz korzystać dzwonić, wysyłać SMS-y, MMS-y również dzięki sieci LTE, która dotychczas realizowała tylko transmisję danych oraz z bezprzewodowych sieci WiFi. Obie technologie są udostępnione bezpłatnie, natomiast połączenia realizowane za ich pośrednictwem rozliczne są zgodnie z Twoją taryfą.

    • Usługi wymagają instalacji wersji oprogramowania iOS 10.2.1. lub nowszej. Nie dotyczy to urządzeń posiadających system Android.
    • Usługi aktywujemy na Twoim numerze automatycznie dla zamówień Subskrypcji Heyah 01 od dnia 21.07.2021 r., jeśli posiadasz już Subskrypcję Heyah 01, usługi zostaną aktywowane automatycznie.
    1. Aktualna lista terminali w T-Mobile i Heyah, które umożliwiają korzystanie z VoLTE i VoWiFi, znajduje się tutaj.

    • Przebywając za granicą możesz samodzielnie aktywować VoWiFi poprzez włączenie trybu samolotowego w swoim telefonie, a następnie WiFi lub poprzez zmianę w ustawieniach telefonu preferowanej sieci komórkowej na WiFi. W innym wypadku połączenia będą realizowane za pośrednictwem sieci mobilnej. Korzystanie z technologii VoWiFi rozliczne jest zgodnie z Twoją taryfą:

    • połączenia na numery komórkowe i stacjonarne w Polsce jako połączenia krajowe
    • połączenia na numery komórkowe i stacjonarne za granicą jako połączenia międzynarodowe
    1. Nie, możesz rozmawiać ze wszystkimi bez względu na to, czy dana osoba ma funkcjonalność VoLTE, VoWiFi.

    • Dokonaj restartu telefonu po uruchomieniu VoLTE i VoWiFi, aby odczytał zmieniony status technologii.

      Sprawdź stan włączenia VoLTE w telefonie (pozycje mogą mieć inne nazwy w zależności od modelu):

    • - Android: Sprawdź wersję oprogramowania telefonu w „Aplikacje" -> Ustawienia" -> „Aktualizacja oprogramowania" następnie „Aplikacje" -> „Ustawienia" -> „Sieci telefonii komórkowej" -> „VoLTE" (zaznacz pozycję na aktywną).
    • - iOS: Sprawdź wersję oprogramowania telefonu w „Ustawienia" -> „Ogólne" -> „to urządzenie.." -> pozycje „Wersja" oraz „Operator" następnie „Ustawienia" -> „Sieć komórkowa" -> „Opcje danych kom." > „Włącz LTE" oraz wybierz opcję „Głosowy i danych".
    • - Android: Sprawdź wersję oprogramowania telefonu w „Aplikacje" -> Ustawienia" -> „Aktualizacja oprogramowania". Włącz WiFi i podłącz się do aktywnego Hot Spota, następnie „Aplikacje" -> „Ustawienia" -> „Sieci telefonii komórkowej" -> „Połączenie przez Wi-Fi" (zaznacz pozycję na aktywną).
    • - iOS: Sprawdź wersję oprogramowania telefonu w „Ustawienia" -> „Ogólne" -> „to urządzenie.." -> pozycje „Wersja" oraz „Operator". Włącz WiFi i podłącz się do aktywnego Hot Spota, następnie „Ustawienia" -> „Telefon" -> „Rozmowy przez Wi-Fi", przesuń w prawo klawisz aby włączyć usługę i potwierdź „Włącz".
    • Potwierdzeniem korzystania z technologii są symbole na górnym pasku pulpitu.

Karta SIM

    1. Tak, karta SIM Heyah 01 jest dostępna w trzech rozmiarach. Wyłamujesz tą wielkość, która jest odpowiednia do Twojego modelu telefonu.

    1. Aktualnie nie ma możliwości korzystania z usługi eSim w ofercie Heyah 01. Pracujemy nad tym rozwiązaniem, wkrótce będzie dostępne.

Faktury

    1. Tak, wszystkie Twoje faktury są widoczne w aplikacji Moja Heyah.

    1. Wszystkie Twoje faktury są widoczne w aplikacji Moja Heyah.

    1. Tak, skontaktuj się z Biurem Obsługi klienta: *2222 ( z numeru Heyah 01) lub 888 002 222 (z innych numerów, opłata zgodna z cennikiem).

    1. Wszystkie Twoje faktury są widoczne w aplikacji Moja Heyah, nie otrzymujesz ich na e- maila.

Inne

    1. Informację o Twoich zamówionych subskrypcjach znajdziesz w aplikacji Moja Heyah (logując się na adres e-mail z zamówienia).

    1. Aktualnie nie ma możliwości korzystania z zasięgu 5G w ofercie Heyah 01. Pracujemy nad tym rozwiązaniem, wkrótce będzie dostępne.

Kontakt

    1. Za pomocą formularza tutaj lub telefonicznie z Biurem Obsługi klienta: *2222 ( z numeru Heyah 01) lub 888 002 222 (z innych numerów, opłata zgodna z cennikiem).

    1. Informację o zawieszeniu subskrypcji otrzymałeś na e-maila. Znajdziesz w nim informację jak w prosty sposób możesz ją wznowić w aplikacji Moja Heyah.

Uwierzytelnienie karty płatniczej PSD2

    1. PSD2 - czyli Payment Services Directive 2 - to unijna dyrektywa służąca regulacji rynku płatności.

      • Wprowadza jednolity rynek płatności w krajach Unii Europejskiej, Norwegii, Liechtensteinie i Islandii.
      • Zwiększa konkurencyjność wśród usług bankowych, ustala nowe zasady związane z bezpieczeństwem transakcji finansowych.
      • Umożliwia korzystanie z tzw. otwartej bankowości.
    1. Silne uwierzytelnienie, czyli SCA (z ang. Strong Customer Authentication) to sposób, w jaki powinna być zweryfikowana tożsamość użytkownika usług płatniczych podczas wykonywania poszczególnych operacji. Silne uwierzytelnienie oznacza, że zastosowano dwuetapowy proces weryfikacji tożsamości użytkownika, wykorzystując co najmniej dwie z trzech poniższych kategorii:

      • coś, co użytkownik wie (np. hasło, PIN).
      • coś, co użytkownik posiada (np. smsKod przesyłany na smartfon, token, zaufane urządzenie mobilne).
      • cechy charakterystyczne użytkownika (np. biometria),
    1. Aktualnie płacąc w Internecie kartą płatniczą transakcje zabezpieczane są usługą 3D Secure. Obecnie transakcja potwierdzana jest jednorazowym kodem, który otrzymujesz na numer telefonu. Po zmianach w celu autoryzacji transakcji internetowej wymagane będzie:

      • podanie danych karty: numeru karty, daty ważności, kodu CVC2/CVV2 (trzycyfrowego numer, który znajduje się na odwrocie karty)
      • podanie Kodu 3D Secure z SMSa lub
      • potwierdzenie transakcji w aplikacji bankowej.
    1. Krok 1.

      Po zalogowaniu się do aplikacji, w dolnym menu, wybierz pozycję "Więcej".

      Krok 2.

      Kliknij na "Ustawienia".

      Krok 3.

      Na ekranie "Ustawienia i profil" w sekcji "Konto i usługi" kliknij w "Zarządzaj kartami płatniczymi".

      Krok 4.

      Ponownie dodaj obecną kartę płatniczą/kredytową lub dodaj nową kartę płatniczą/kredytową i zaznacz ją jako domyślną. W sekcji "Inne sposoby płatności" kliknij w przycisk "Dodaj kartę".

      Krok 5.

      Wypełnij wymagane pola, zaznacz pole "Ustaw jako domyślną", a następnie kliknij w przycisk "Zapisz tę kartę".

      Krok 6.

      Otrzymasz SMS z kodem weryfikacyjnym, wpisz jego treść w polu na stronie, na którą nastąpiło przekierowanie i zatwierdź go klikając w przeznaczony do tego przycisk lub potwierdź operację dodawania karty w Twojej aplikacji bankowej.

      Krok 7.

      Po poprawnym procesie autentykacji Twojej karty, zostanie ona dodana do Twoich metod płatności.

    1. Jeśli tego nie zrobisz, nie będę mogła przeprocesować płatności z Twojej karty, a usługi SMR/PIR (polaczenia międzynarodowe, roaming oraz połączenia/SMSy/MMSy na numery premium) zostaną zablokowane.

    1. Nie, obowiązek uwierzytelnienia karty dotyczy tylko Klientów, którzy dodawali kartę w aplikacji Moja Heyah po 01.01.2021 r.

Skontaktuj się z nami

Porozmawiaj z nami

888 002 222

opłata według Twojej taryfy czynne całodobowo

Napisz do nas

kontakt@heyah.pl

w wiadomości podaj: swój numeru telefonu, stan konta oraz numer karty SIM

Odwiedź salon T-Mobile

znajdź najbliższy

dzięki mapie znajdziesz najbliższy sklep w swojej oklolicy