PomocRejestracja numeru




Rejestracja w Heyah jest łatwa



Od czego zacząć?

Najpierw sprawdź, czy Twój numer telefonu jest już zarejestrowany.


  1. Wpisz w swoim telefonie bezpłatny, ekspresowy kod: *100# i zatwierdź klawiszem połączenia.
  2. Jest? Świetnie! Nic nie musisz robić!
  3. Nie jest? Zarejestruj go teraz!

Zobacz, jak wygodnie możesz zarejestrować numer na kartę:

W sklepie T-Mobile  

Znajdź najbliższy sklep w swojej okolicy i zarejestruj swój numer.
Pamiętaj, aby mieć przy sobie dokument tożsamości i kartę SIM, którą chcesz zarejestrować.

W serwisie samoobsługowym 

To metoda dla Ciebie, jeśli masz już inny zarejestrowany numer w Heyah lub T-Mobile lub tuBiedronka w systemie abonamentowym, mix lub na kartę.

miboa tmobile

Przez telefon 

To także metoda dla tych, którzy już maja zarejestrowany numer abonamentowy, mix lub na kartę.

Zadzwoń do naszego Konsultanta pod bezpłatny numer Infolinii do rejestracji 606 606 606, najlepiej z numeru, który chcesz zarejestrować. Konsultant w Twoim imieniu zarejestruje numer poprzez przepisanie danych z Twojego zarejestrowanego numeru abonamentowego, na kartę lub Mix

tmobile

Faq

Dlaczego trzeba zarejestrować swój numer na kartę?  

Konieczność rejestracji kart SIM w systemie na kartę wynika z obowiązku ustawowego. Dotyczy on wszystkich operatorów. Od dnia 25 lipca 2016 r. każdy nowy starter musi być zarejestrowany, aby można było korzystać z usług.

Jakie dane są potrzebne do rejestracji?  

Wymagane dane:

Użytkownik będący osobą fizyczną jest zobowiązany do podania Operatorowi następujących danych:

  1. imienia i nazwiska,
  2. numeru PESEL, jeśli go posiada albo nazwy, serii i numeru dokumentu potwierdzającego tożsamość, a w przypadku cudzoziemca, który nie jest obywatelem państwa członkowskiego albo Konfederacji Szwajcarskiej- numeru paszportu lub karty pobytu.


Użytkownik niebędący osobą fizyczną dodatkowo jest zobowiązany do podania Operatorowi następujących danych:

  1. nazwy firmy,
  2. numeru identyfikacji REGON lub NIP lub numeru w Krajowym Rejestrze Sądowym albo ewidencji działalności gospodarczej lub innym właściwym rejestrze prowadzonym w państwie członkowskim

Czy moje dane będą bezpieczne? Kto będzie przechowywał moje dane?  

Twoje dane, które podasz w celu rejestracji będą przechowywane w T-Mobile. Zapewniamy, że dokładamy największej staranności, aby były u nas bezpieczne. Dane są również chronione Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.

Co się stanie jeśli nie zarejestruję swojego numeru?  

Jeżeli Twój numer nie był aktywny przed 25 lipca 2016r. bez zarejestrowania go nie będziemy mogli świadczyć usług telekomunikacyjnych Jeśli Twój numer był już aktywny w naszej sieci przed 25 lipca 2016r. musisz zarejestrować go najpóźniej 01.02.2017r. Po tym terminie korzystanie z usług zostanie zablokowane.

Jestem niepełnoletni. Czy mogę zarejestrować swój numer?  

Jeśli masz ukończone 13 lat i posiadasz dowód osobisty lub paszport możesz zarejestrować numer na siebie. W innym wypadku zapraszamy do sklepu T-Mobile z opiekunem ustawowym.

Czy mogę kupić starter bez jego rejestracji?  

Tak, zakup startera nie jest uzależniony od obowiązku rejestracji, jednak z takiego startera nie będziesz mógł korzystać do momentu jego rejestracji.

Jak mogę sprawdzić, czy mój numer jest zarejestrowany?  

Wystarczy, że wpiszesz w swoim telefonie bezpłatny, ekspresowy kod: *100# i zatwierdzając klawiszem połączenia.

Kto może mi udzielić informacji na inne pytania dotyczące procesu rejestracji numeru na kartę?  

Możesz zadzwonić do Konsultanta T-Mobile pod numer infolinii: 606 606 606, która jest bezpłatna dla Klientów Heyah, T-Mobile na kartę i TuBiedronka. Użytkownicy innych sieci płacą za połączenie zgodnie z taryfą operatora.

Dokumenty