PomocZarządzaj kontem

Nowa aplikacja mobilna to swobodny dostęp do Twojego konta zawsze pod ręką, niezależnie od tego, czy masz abonament w Heyah, czy korzystasz z oferty na kartę lub MIX.

Dlaczego warto korzystać z aplikacji mobilnej?

  1. Łatwo sprawdzisz stan swojego konta i poziom wykorzystania posiadanych pakietów.
  2. Zobaczysz informacje o fakturach i stan płatności.
  3. Zarządzisz usługami związanymi z obsługą połączeń i obniżającymi koszty.
  4. Sprawdzisz historię ostatnich połączeń, obciążeń i doładowań Twojego konta.
  5. Zalogować się na inny numer Heyah lub T-Mobile, niż ten, z którego korzystasz w swoim telefonie: wystarczy wpisać hasło jednorazowe z SMS-a wysłanego na numer, na którego konto chcesz się zalogować, i kliknąć opcję „Zapamiętaj mnie”, by mieć w aplikacji stały dostęp do danych innego numeru.

Jak uruchomić aplikację mobilną?

  1. Pobierz i zainstaluj aplikację w swoim smartfonie

    Do uruchomienia najnowszej aplikacji potrzebny jest smartfon z systemem Android 4.0 lub wyższym. Jeżeli korzystasz ze starszej wersji oprogramowania, na Twoim urządzeniu zostanie zainstalowana aplikacja w starszej wersji.
    Pobierz aplikację

  2. Zaloguj się do aplikacji

    Jeśli korzystasz z Internetu mobilnego sieci Heyah lub T-Mobile zostaniesz automatycznie rozpoznany i zalogowany do aplikacji. Jeżeli korzystasz z WiFi, zostaniesz poproszony o wpisanie numeru telefonu, oraz jednorazowego kodu z SMS przesłanego na Twój smartfon (kod jest odczytywany automatycznie).