PomocWymiana karty SIM

W Heyah masz usługę wymiany karty SIM.

Opłata za usługę jest zgodna z cennikiem. Wymiany karty SIM działa w przypadku:


  1. uszkodzenia mechanicznego (rysy, zadrapania, złamanie karty, itp.),
  2. zablokowania poprzez błędne wprowadzenie kodu PUK,
  3. zagubienia lub kradzieży.

W celu dokonania wymiany należy wykonać poniższe czynności:

  1. Kartę SIM możesz wymienić, jeśli Twój numer jest zarejestrowany w Heyah. Sprawdź jak możesz zarejestrować kartę, kliknij tutaj.
  2. Przyjdź do sklepu T-Mobile – kartę wymienisz na miejscu

    lub

  3. Prześlij formularz wymiany karty SIM Heyah.

    UWAGA! Bardzo ważne - Wypełnij wszystkie pola. Podając numer telefonu kontaktowego wskaż godziny, w jakich będziesz pod nim dostępny.

  4. Jeśli posiadasz kartę SIM załącz ją do korespondencji.

    UWAGA! Stan konta Twojego numeru Heyah musi być dodatni (nie może być ujemny), a jego ważność aktywna na połączenia wychodzące lub przychodzące.

Zebrane dokumenty prześlij na adres:

T-Mobile Polska S.A., Biuro Obsługi Klienta Heyah, ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa,

lub złóż osobiście w Punkcie Obsługi Klienta Heyah:

ul. Marynarska 12, 02-647 Warszawa, czynne: Poniedziałek - Piątek 9:00 - 17:00


W przypadku utraty karty Heyah możesz także przesłać dokumenty w formie zeskanowych załączników na adres e-mail kontakt@heyah.pl lub faksem na numer 22 4135529.


W ciągu 7 dni od otrzymania dokumentów przez Biuro Obsługi Klienta Heyah i dokonaniu ich pozytywnej weryfikacji, wysyłany jest listem poleconym duplikat karty. Odpowiedź kierowana jest na wskazany przez Ciebie adres korespondencyjny.


UWAGA! Pamiętaj, iż czas transportu pocztowego Twojej korespondencji do Biura Obsługi Klienta Heyah, jak też czas dotarcia listu na wskazany przez Ciebie adres zależy od operatora pocztowego.


Wysłana karta jest aktywna i posiada ten sam numer telefonu. Stan konta oraz usługi aktywne na karcie SIM pozostają niezmienne. W momencie wystawienia duplikatu dotychczasowa karta SIM zostaje dezaktywowana. Odtworzenie danych zapisanych na uszkodzonej lub utraconej karcie SIM Heyah (np. zawartości książki telefonicznej) nie będzie już dostępne. Jeśli masz taką możliwość skopiuj dane przed wysłaniem wniosku o duplikat.

Nie możesz dokonać wymiany karty SIM w następujących przypadkach:


  1. Karta SIM jest nieaktywna.
  2. Karta SIM jest zablokowana lub dezaktywowana z powodu nadużycia.
  3. Dane podane w zgłoszeniu nie są zgodne z danymi klienta zarejestrowanymi w Heyah.
  4. Z numeru telefonu, w którym ma być dokonana wymiana karty SIM nie było wykonane przynajmniej jedno połączenie.
Dokumenty  

 Regulamin 


Nie możesz odczytać pliku - ściągnij bezpłatny program Adobe Reader.