Pomocfaq

Heyah Smart abonament

Na czym polega usługa Gwarancja?  

To pewność, że po wykorzystaniu 29,99 zł na rozmowy do wszystkich krajowych sieci komórkowych według stawki z cennika (29 gr/min), dzwonisz już bez żadnych dodatkowych opłat do końca cyklu rozliczeniowego.

Jak działa Smart społeczność?  

W pakiecie Smart społeczność masz nielimitowany Facebook oraz WhatsApp czat za 4,99 zł miesięcznie. Oznacza to, że możesz łączyć się przez oficjalną aplikację Facebook lub w przeglądarce telefonu oraz korzystać z czatu w aplikacji WhatsApp bez konsumpcji danych dostępnych w pakietach Smart. Aby aktywować Smart społeczność w pakiecie Smart S lub Smart M wpisz w telefonie *140*795# W pakietach Smart L i XL nie musisz nic robić - usługa ta jest już aktywna i wliczona w cenę pakietu Smart.

Jak mogę zamówić ofertę Heyah Smart abonament?  

Najszybciej i najwygodniej można zamówić wypełniając formularz nawww.heyah.pl. Możesz także wysłać SMS o treści INFO pod nr 80909 (my oddzwonimy) lub zadzwonić na nr 801 222 111 (opłata wg cennika)

Jak długo będę korzystać z oferty Heyah Smart abonament?  

W Heyah Smart abonament nie musisz mieć długoterminowej umowy. Zamów ofertę z umową na 30 dni i korzystaj z niej tak długo jak lubisz – miesiąc, dwa, trzy…ile chcesz. W dowolnym momencie możesz wypowiedzieć umowę. Po rozwiązaniu umowy swój numer możesz zachować w ofercie Heyah na kartę.

Jak skorzystać z Nielimitowanych rozmów na komórki i stacjonarne?  

Jeśli nie masz jeszcze tej usługi w ramach umowy, w każdym z pakietów Smart S, M, L i XL możesz dodatkowo obniżyć koszty połączeń do wszystkich krajowych sieci. W dowolnym momencie możesz aktywować usługę Nielimitowane komórkowe i stacjonarne wpisując kod *140*798# Koszt usługi to 19,99 zł miesięcznie. Opłata w pierwszym cyklu rozliczona będzie proporcjonalnie. Usługa odnowi się w kolejnym cyklu.

Jak działa usługa Nielimitowanego Internetu? 

Nielimitowany Internet Smart to usługa, która była dostępna w pakiecie Smart XL do dn. 23.10.2015 r. Nielimitowany Internet masz za darmo przez pierwsze 3 miesiące, a potem za jedyne 19,99 zł miesięcznie. Przed płatnym odnowieniem usługi wyślemy Ci SMS z przypomnieniem. W każdej chwili możesz go wyłączyć kodem *140*797*2 a nadal w pakiecie Smart XL masz 10 GB co miesiąc.

Na czym polega Gwarancja?  

To pewność, że po wykorzystaniu 29,99 zł na rozmowy do wszystkich krajowych sieci komórkowych według stawki z cennika (29 gr/min), dzwonisz już bez żadnych dodatkowych opłat do końca cyklu rozliczeniowego.

Czy w ofercie Heyah Smart abonament mogę korzystać z LTE?  

Tak, jeśli masz jeden z pakietów Smart S/M/L/XL transmisja danych może odbywać się w technologii LTE. Wystarczy, że podczas transmisji danych używasz załączonej do umowy karty USIM w telefonie z funkcją LTE i znajdujesz się w zasięgu LTE w T-Mobile. Aktualna mapa zasięgu LTE znajduje się na stronie www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/informacje-i-pomoc/zasieg

Jaką kartę SIM dostanę do umowy Heyah Smart abonament?  

W ramach umowy otrzymasz kartę USIM w uniwersalnym formacie, pozwalającym dostosować rozmiar karty SIM do Twojego telefonu poprzez jej wyłamanie do: standard/ micro/ nano SIM (2FF/3FF/4FF). Karta działa także w technologii LTE.

Na czym polega możliwość korzystania z nielimitowanego Facebook?  

W ofertach Smart L i Smart XL łączenie się z Facebook przez oficjalną aplikację Facebook lub w przeglądarce telefonu nie powoduje konsumpcji danych dostępnych w pakietach

Jestem Klientem Heyah na kartę. Czy mogę skorzystać z oferty Heyah Smart abonament zachowując swój numer telefonu?  

Tak, możesz zachować swój numer podczas zawarcia umowy. Wystarczy, że zamawiając wybrany pakiet Smart na www.heyah.pl wybierzesz opcję „przechodzę z Heyah na kartę” i podasz nam swój numer.

Jestem Klientem T-Mobile na kartę. Jak mogę skorzystać z oferty Heyah Smart abonament?  

Możesz zachować swój numer podczas zawarcia umowy. Wystarczy, że zmienisz taryfę na Dniówkę w Heyah na kartę kodem *100*812# (koszt zmiany: 3 zł) a następnie zamówisz na www.heyah.pl ofertę Heyah Smart abonament wybierając opcję „przechodzę z Heyah na kartę”.

Jestem Klientem Heyah Mix. Czy mogę skorzystać z oferty Heyah Smart abonament zachowując swój numer telefonu?  

Oferta dostępna jest także w ramach migracji dla wybranych Abonentów Heyah Mix spełniających kryteria określone przez Operatora. Aby sprawdzić czy taka opcja dostępna jest dla Ciebie skontaktuj się z Biurem Obsługi pod nr *2222 lub zadzwoń na Infolinię Handlową pod nr 801 222 111 (opłata zgodna z cennikiem) lub wyślij maila na adres: sklep@heyah.pl

Jestem Klientem Heyah non stop z Umową zawartą przed 20/04/2015r. Czy mogę skorzystać z oferty Heyah Smart abonament zachowując swój numer telefonu?  

Oferta dostępna jest także w ramach migracji dla wybranych Abonentów Heyah non stop spełniających kryteria określone przez Operatora. Aby sprawdzić czy taka opcja dostępna jest dla Ciebie skontaktuj się z Biurem Obsługi pod nr *2222 lub zadzwoń na Infolinię Handlową pod nr 801 222 111 (opłata zgodna z cennikiem) lub wyślij maila na adres: sklep@heyah.pl

Faktura - od kiedy do kiedy?  

Po podpisaniu umowy i aktywacji karty SIM, każdy numer jest przypisywany do najbliższego cyklu rozliczeniowego, tzn. zostaje określona data wystawiania miesięcznych faktur. Zwykle mija kilka dni od daty aktywacji karty SIM do wystawienia pierwszej faktury. Ten okres czasu nazywamy częściowym cyklem rozliczeniowym lub niepełnym cyklem rozliczeniowym w którym abonament rozliczany jest proporcjonalnie za ilość dni, w których korzystałeś z usług. W takiej samej proporcji naliczane są opłaty za usługi dodatkowe, np. twój profil Smart, czy Nielimitowane rozmowy na komórki i stacjonarne (np.: jeżeli w pełnym cyklu trwającym 30 dni opłata za usługę wynosi 19,99 zł, to wyrównanie za niepełny cykl trwający np. 10 dni będzie wynosić 6,66 zł).

OŚ CZASU PREZENTUJĄCA SPOSÓB NALICZANIA OPŁAT

OŚ CZASU PREZENTUJĄCA SPOSÓB NALICZANIA OPŁAT

Kiedy otrzymam pierwszą fakturę?  

Pierwsza faktura jest wystawiana kilka dni po aktywacji karty SIM. Jeżeli oczekujesz na pierwszą fakturę, sprawdź na umowie, jaka forma otrzymywania faktury została przez Ciebie wskazana podczas zawierania umowy. W przypadku wyboru F@ktury na email nie otrzymasz jej pocztą tradycyjną - zostanie ona wysłana do Ciebie na adres e-mail lub na Twoje konto na portalu/w serwisie/ Moja Heyah w przypadku wybrania opcji F@ktura na www.

Co składa się na kwotę Twojej pierwszej faktury?  

Twoja pierwsza faktura składa się z:

1. Abonamentów za taryfę oraz usługi dodatkowe (jeśli zostały aktywowane przy zawarciu umowy) naliczone za pełny cykl rozliczeniowy z góry
2. Proporcjonalnego wyrównania opłat abonamentowych od dnia aktywacji do wystawienia pierwszej faktury
3. Dodatkowych opłat za połączenia, SMSy MMS naliczone poza posiadanymi pakietami
4. Naliczonych rabatów np. za F@kturę elektroniczną.

Co mam zrobić w przypadku nieotrzymania faktury?  

W przypadku braku otrzymania faktury w terminie, najszybszym sposobem jest zalogowanie się na swoje konto w serwisie Moja Heyah dostępnym na stronie www.heyah.pl i pobranie faktury w zakładce Płatności. Należy pamiętać, że nawet, jeżeli nie otrzymasz rachunku na czas lub go zagubisz, zawsze obowiązuje Cię termin płatności podany na fakturze (14 dni od daty jej wystawienia).

W jaki sposób na bieżąco mogę sprawdzać informacje o wystawionych fakturach?  

W każdej chwili możesz skorzystać z wygodnej dla Ciebie formy zarządzania płatnościami:

• Wpisz w telefonie bezpłatny kod *100# i postępuj zgodnie z instrukcją, aby sprawdzić status bieżących kosztów, wystawionych faktur lub ustawić dodatkowe usługi
• Zadzwoń do BOA na nr *2222 i wybierz interesującą Cię opcję.
• Aktywuj usługę SMS Finansowy, aby co miesiąc otrzymywać SMS-a z powiadomieniem o wystawieniu Twojej faktury w Heyah na abonament.
Wpisz w telefonie *100*1*4*3# i wciśnij ‘zadzwoń’.
• Aktywuj usługę F@ktura na e-mail. Zaloguj się na swoje konto w serwisie Moja Heyah na www.heyah.pl i aktywuj dodatkowo F@kture na e-mail w zakladce: Uslugi

Co powinienem zrobić, jeśli z powodu nieopłacenia faktury zostały zawieszone połączenia wychodzące z mojej karty SIM?  

Najszybszym sposobem na wznowienie możliwości inicjowania połączeń jest uregulowanie zadłużenia np. w banku, na poczcie, a następnie przesłanie potwierdzenia wpłaty na adres e-mail: obslugaplatnosci@t-mobile.pl

Możliwość wykonywania połączeń zostanie wznowiona natychmiast po zweryfikowaniu przesłanego potwierdzenia wpłaty. Informację o odnotowaniu dowodu wpłaty w naszym systemie prześlemy do Ciebie w formie wiadomości SMS.

Co to jest Cykl Rozliczeniowy?  

Cykl rozliczeniowy to okres, za który dokonywane są rozliczenia na koncie abonenckim z tytułu świadczonych usług telekomunikacyjnych, rozpoczynający i kończący się we wskazanych przez Operatora na fakturze dniach miesięcy kalendarzowych.

Dlaczego na mojej fakturze zostało naliczone wyrównanie abonamentu?  

Wyrównanie opłat abonamentowych może być wynikiem, np. zmiany planu taryfowego bądź włączenia lub wyłączenia usługi dodatkowej, czy też zawieszenia numeru w trakcie Cyklu rozliczeniowego. W takim przypadku abonament jest naliczany proporcjonalnie do liczby dni obowiązywania taryfy lub usługi w danym Cyklu rozliczeniowym.

Dlaczego otrzymałem informację o nieodnotowanych wpłatach, mimo że opłaciłem wszystkie faktury?  

Pisemna informacja o zaległych należnościach jest wysyłana wówczas, gdy wpłata z tytułu danej faktury nie wpłynęła w terminie na rachunek bankowy Operatora. Przyczyną spóźnionego wpływu płatności na konto Operatora może być wpłata po terminie płatności lub niepoprawnie wypełniony przelew. W takim przypadku należy przesłać potwierdzenie wpłaty do Działu Obsługi Płatności Abonenckich na adres e-mail: obslugaplatnosci@t-mobile.pl lub pozostawić informacje o dokonanej wpłacie w Telefonicznym Biurze Obsługi Abonenta (pod numerem *2222). Aby uniknąć powyższych sytuacji dokonuj płatności w terminie wskazanym na fakturze.

W jaki sposób mogę dokonywać opłat za rachunki telefoniczne?  

Polecanym sposobem regulowania rachunków są bezgotówkowe formy płatności: Polecenie Zapłaty, Stałe zlecenie obciążenia rachunku ROR lub Stałe zlecenie obciążenie karty kredytowej. Po wyborze jednej z tych metod nie musisz wykonywać dodatkowych czynności w celu opłacenia faktur.

Comiesięczne rachunki za usługi telekomunikacyjne możesz również regulować za pomocą przelewu bankowego lub wpłaty w urzędzie pocztowym. Taki sposób płatności wiąże się jednak z dłuższą realizacją przepływu gotówki i koniecznością pamiętania o terminie płatności.

W jakim czasie od momentu wystawienia F@ktury będzie ona dostępna w serwisie Moja Heyah?  

Faktura jest dostępna do podglądu i pobrania w serwisie Moja Heyah w ciągu 48 godzin od zakończenia cyklu rozliczeniowego.

W jakim formacie jest dostępna F@ktura, czy mój komputer powinien mieć specjalną przeglądarkę bądź program do jej odczytania? Jeśli tak, to jaki?  

F@ktura jest dostępna w formacie PDF (rachunek szczegółowy PDF i TXT), do jej odczytania nie trzeba mieć specjalnej przeglądarki, potrzebny jest program o nazwie Adobe Reader. Firma Adobe, która jest producentem oprogramowania oferuje opcję bezpłatną do odczytu. Program jest do pobrania na stronie producenta: http://www.adobe.com/pl/products/acrobat/ Program można także bezpłatnie pobrać z innych stron, wystarczy w wyszukiwarce wpisać nazwę programu i pojawią się odpowiednie linki.

Heyah Smart na kartę

Mam już starter Heyah z taryfą Dniówka, jak mogę skorzystać z oferty Smart na kartę?  

To bardzo proste. Wystarczy, że aktywujesz jeden z czterech dostępnych pakietów Smart: S, M, L lub XL. Sprawdź jak to zrobić! Kody na aktywację znajdziesz poniżej.

Pakiet Smart S Smart M Smart L Smart XL
SMS o treści TAK na nr 400 401 402 403
Ekspresowy kod *140*800# *140*801# *140*802# *140*803#

Korzystam już z oferty Heyah na kartę z taryfą Nowa Heyah/Taryfa Pakietowa. Czy mogę skorzystać z pakietów Smart na kartę?  

Tak, w tym celu należy zmienić taryfę na Dniówkę kodem *100*812# (zmiana taryfy bezpłatna). Pakiet Smart M aktywuje się automatycznie po zmianie taryfy i możesz z niego korzystać przez 5 dni za darmo!

Co zyskuję przenosząc swój numer od obecnego operatora do Heyah na kartę?  

Przechodząc do oferty Heyah na kartę, zyskujesz bonus w postaci 1000 minut do wszystkich sieci, który możesz wykorzystać w ciągu 3 miesięcy oraz pakiet Smart M, z którego możesz korzystać przez 30 dni za darmo! Sprawdź jak przejść do Heyah na kartę.

Ile wynosi ważność pakietów Smart?  

Pakiety Smart w ofercie na kartę odnawiają się automatycznie, co 30 dni, wystarczy zapewnić środki na pobranie opłaty za dany pakiet.

Co oznacza, że w pakiecie Smart mam zawsze ważne konto?  

Z włączonym Pakietem Smart nie trzeba pamiętać o przedłużaniu ważności konta! Masz aktywny pakiet? Masz zawsze ważne konto!

Na czym polega Gwarancja w pakietach Smart?  

To pewność, że po wykorzystaniu 29,99 zł na rozmowy do wszystkich krajowych sieci komórkowych według stawki z cennika (tj. 0,29zł/min), dzwonisz już bez żadnych dodatkowych opłat, aż do końca ważności pakietu Smart!

Jestem Klientem T-Mobile na kartę, czy mogę skorzystać z oferty Heyah Smart na kartę?  

Tak! Jeśli masz taryfę Frii, wystarczy, że przejdziesz na taryfę Dniówka w Heyah kodem *100*812# (koszt zmiany taryfy 3 zł), a pakiet Smart M włączy się automatycznie!

Co oznacza Facebook bez limitów w pakiecie Smart?  

W ofertach Smart L i Smart XL łączenie się z Facebook przez oficjalną aplikację lub w przeglądarce telefonu nie powoduje konsumpcji danych dostępnych w ramach pakietu Internetowego.