PomocZarządzaj kontem

Nowa aplikacja mobilna to swobodny dostęp do Twojego konta zawsze pod ręką.


Pobierz i zainstaluj aplikację w swoim smartfonie


   


Do uruchomienia najnowszej aplikacji potrzebny jest smartfon z systemem Android 5.0 lub wyższym lub iOS w wersji 11.3 lub wyższej


Dlaczego warto korzystać z aplikacji mobilnej?

  1. Łatwo sprawdzisz stan swojego konta i posiadanych pakietów.
  2. Bez problemu dokupisz dodatkowe pakiety Internetu, minut, SMS-ów i inne usługi obniżające Twoje koszty.
  3. Zarządzisz usługami związanymi z obsługą połączeń i obniżającymi koszty
  4. Możesz również doładować swoje konto bezpośrednio z aplikacji za pomocą G Pay, kartą kredytową lub przelewem online.
  5. Teraz możesz zarządzać wieloma numerami jednocześnie w jednym miejscu – dodawaj nowe numery, aktywuj usługi, sprawdzaj bieżące koszty.
  6. W nowej aplikacji sprawdzisz historię ostatnich połączeń

Jak uruchomić aplikację mobilną?

  1. Pobierz i zainstaluj aplikację w swoim smartfonie

    Do uruchomienia najnowszej aplikacji potrzebny jest smartfon z systemem Android 4.0 lub wyższym. Jeżeli korzystasz ze starszej wersji oprogramowania, na Twoim urządzeniu zostanie zainstalowana aplikacja w starszej wersji.

  2. Zaloguj się do aplikacji

    Po pierwszym logowaniu możesz dodać do aplikacji adres e-mail i własne hasło, którym będziesz logować się w przyszłości. Jeśli korzystasz z Internetu mobilnego sieci Heyah lub T-Mobile zostaniesz automatycznie rozpoznany i zalogowany do aplikacji. Jeżeli korzystasz z WiFi, zostaniesz poproszony o wpisanie numeru telefonu, oraz jednorazowego kodu z SMS przesłanego na Twój smartfon (kod jest odczytywany automatycznie).


Doładuj

i złap