Subskrypcja Heyah 01 Heyah na Kartę
Menu
  • Oferta
    • HEYAH 01
    • na kartę
  • Obsługa klienta
    • Ochrona danych osobowych
    • ZAREJESTRUJ NUMER NA KARTĘ
    • Obniż koszty
    • Inne usługi
    • Roaming
    • Doładuj online
    • Poprzednia oferta na kartę
  • Moja heyah
  • Szukaj

Pomoc Wymiana karty SIM

W Heyah masz usługę wymiany karty SIM.

Opłata za usługę jest zgodna z cennikiem. Wymiany karty SIM działa w przypadku:


  1. uszkodzenia mechanicznego (rysy, zadrapania, złamanie karty, itp.),
  2. zablokowania poprzez błędne wprowadzenie kodu PUK,
  3. zagubienia lub kradzieży.


W celu dokonania wymiany należy wykonać poniższe czynności:

  1. Kartę SIM możesz wymienić, jeśli Twój numer jest zarejestrowany w Heyah. Sprawdź jak możesz zarejestrować kartę, kliknij tutaj.
  2. Przyjdź do sklepu T-Mobile – kartę wymienisz na miejscu.


Jeśli Twoja karta SIM działa i chcesz ją wymienić na nową skorzystaj z samodzielnej wymiany poprzez SMS. W tym celu wystarczy:

  1. Kup starter 5 zł Heyah lub T‑Mobile na kartę w dowolnym punkcie sprzedaży np. kiosk, Żabka, stacja benzynowa,
  2. Nie rejestruj nowego startera,
  3. Z dotychczas posiadanej karty SIM wyślij bezpłatnego SMS-a na numer 8048 o treści: 8 cyfr kodu PUK swojego obecnego numeru oraz dane nowej karty 9 cyfr numeru telefonu i 8 cyfr kod PUK, oddzielając cyfry przecinkiem. Przykład: 12345678, 888002222, 87654321
  4. Potwierdzenie przypisania Twojego numeru na nową kartę SIM z zakupionego startera otrzymasz SMS-em,
  5. Nową kartę włóż do swojego telefonu.

UWAGA! Nowa karta jest aktywna i posiada ten sam numer telefonu. Stan konta oraz usługiaktywne na karcie SIM pozostają niezmienne. W momencie wystawienia duplikatu dotychczasowa karta SIM zostaje dezaktywowana. Odtworzenie danych zapisanych na uszkodzonej lub utraconej karcie SIM Heyah (np. zawartościksiążki telefonicznej) nie będziejużdostępne.Jeśli masz takąmożliwość skopiuj dane przed otrzymaniem duplikatu.

Nie możesz dokonać wymiany karty SIM w następujących przypadkach:


  1. Karta SIM jest nieaktywna,
  2. Karta SIM jest zablokowana lub dezaktywowana z powodu nadużycia,
  3. Twoje dane nie są zgodne z danymi klienta zarejestrowanymi w Heyah,
  4. Z numeru telefonu, w którym ma być dokonana wymiana karty SIM nie było wykonane przynajmniej jedno połączenie.


Dokumenty



 Regulamin 


Nie możesz odczytać pliku - ściągnij bezpłatny program Adobe Reader.

  • Regulaminy i cenniki
  • Pomoc
  • Mapa zasięgu
  • Polityka prywatności
  • Kody ekspresowe
  • Rejestracja numeru
  • Kontakt
  • Zmiany w cennikach i regulaminach
Cennik / Rates