rachunek bankowy

PKO BP

Jak to działa?

Logujesz się do serwisu transakcyjnego na stronie http://www.pkointeligo.pl/  i wybierasz doładowanie telefonu komórkowego. Bank wysyła zlecenie doładowania konta do Operatora, który następnie automatycznie doładowuje Twoje konto. Po doładowaniu otrzymasz SMS potwierdzający z informacją o kwocie doładowania i numerze transakcji oraz nowy termin ważności konta.

Doładuj OnLine

W serwisie WWW PKOInteligo możesz sprawdzić historię transakcji i wydrukować faktury za dotychczas wykonane doładowania. Dodatkowo możesz przesłać fakturę na wybrany adres e-mail lub numer faksu. Inteligo nie pobiera za to żadnych opłat.

Jak to zrobić?

  • Zaloguj się w serwisie transakcyjnym na stronie http://www.pkointeligo.pl/,
  • z górnego menu wybierz "transakcje",
  • wybierz doładowanie telefonu komórkowego z lewego menu,
  • podaj numer telefonu, który chcesz doładować,
    wybierz kwotę od 5 do 500 zł, w zaokrągleniu do 1 zł,
  • potwierdź doładowanie kodem z karty kodów jednorazowych,
  • ...i gotowe!

Proste? Jasne, że proste!

Ile to kosztuje?

W heyah możesz doładować konto już od 5 zł aż do 500 zł.

UWAGA:

Inteligo nie pobiera dodatkowej opłaty za doładowanie konta heyah. Usługa jest dostępna także poza terytorium Polski.

Doładuj on-line

Regulamin

Tryb postępowania reklamacyjnego

  • Reklamacje związane z obciążeniem rachunku nieprawidłową kwotą doładowania należy zgłaszać kontaktując się z konsultantem Inteligo pod numerem 0 800 121 121 lub (81) 535 67 89.
  • Reklamacje, o których mowa w ust. 1 rozpatrywane są zgodnie z Ogólnymi warunkami prowadzenia rachunków i świadczenia usług przez Powszechną Kasę Oszczędności Spółkę Akcyjną dla Posiadaczy Kont Inteligo.
  • Reklamacje dotyczące uzupełnienia konta prepaid zlecona wartością doładowania należy zgłaszać do Operatora sieci telefonii komórkowej, w której funkcjonuje doładowany telefon: heyah: Dział Obsługi Klienta heyah tel.: *2222 z telefonu w systemie heyah lub 888 00 22 22 z innych telefonów, e-mail: kontakt@heyah.pl , "Formularz zgłoszeniowy", adres: Biuro heyah Al. Jerozolimskie 181. 02-222 Warszawa.
  • Reklamacje, o których mowa w ust. 3 rozpatrywane są zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych .
  • Składając reklamacje Klient zobowiązany jest podać kod doładowania, dostępny w opisie transakcji w historii rachunku, który został obciążony kwotą doładowania.
  • Podstawy do reklamacji nie mogą stanowić:
    • omyłkowe wskazanie przez Klienta numeru telefonu lub rachunku,
    • wadliwe funkcjonowanie przeglądarki internetowej lub łącz telekomunikacyjnych,
    • inne okoliczności związane z działalnością podmiotów, za których działania PTC odpowiedzialności nie ponosi.