Zmiany

Ogłoszenie o zmianie Regulaminów Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych

„T-Mobile Polska S.A. (dalej „T-Mobile”) informuje, że z dniem 10 stycznia 2016r. ulegają zmianie przepisy prawa dotyczące umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. W kontekście tych umów istota zmiany polega na tym, że ze wskazanym dniem dotychczasowe postępowanie mediacyjne prowadzone przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej jest zastępowane prowadzonym przez ten sam organ postępowaniem w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Oba postępowania mogą mieć miejsce wyłącznie za zgodą obu stron sporu (abonenta i T-Mobile). Oznacza to m.in., że - jeśli abonent uzyska zgodę T-Mobile – może/mógł do 9 stycznia 2017r. wszcząć pierwsze ze wskazanych postępowań, a od 10 stycznia 2017r. – drugie. Jeśli postępowanie mediacyjne prowadzone przez Prezesa UKE zostało wszczęte i niezakończone do dnia 9 stycznia 2017r. (włącznie) mają do niego zastosowanie przepisy sprzed zmiany prawa. Powyższe dotyczy wszystkich abonentów.



W związku z powyższym T-Mobile wprowadza następujące zmiany w umowach o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Treści usuwane są przekreślone a treści dodawane są podkreślone. Oba rodzaje treści zapisane są kolorem czerwonym.



1.Zmiana dotycząca umów zawartych lub aneksowanych na piśmie w okresie do 25.04.2013r.(włącznie) w oparciu o „Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych na rzecz Abonentów Heyah Mix” i później nieaneksowanych.
We wskazanym regulaminie w § 17 w ostatnim jego ustępie dokonuje się następującej zmiany:
„Spory pomiędzy Abonentem Heyah Mix a Operatorem w zakresie określonym w ust.1 będą rozstrzygane przed właściwymi sądami powszechnymi. Spory pomiędzy Abonentem Heyah Mix będącym Konsumentem a Operatorem w zakresie określonym w ust. 1 mogą, za zgodą stron, zostać zakończone polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub postępowania przed sądem polubownym przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub prowadzonego przez tego prezesa:
24.1. postępowania mediacyjnego, albo
24.2. postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Możliwość wszczęcia wskazanego powyżej postępowania mediacyjnego istnieje do 9 stycznia 2017r. Możliwość wszczęcia wskazanego wyżej postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich istnieje od 10 stycznia 2017r.”


2.Zmiana dotycząca umów zawartych lub aneksowanych na piśmie w okresie
• 15.05.2013r. - 31.12.2016r. (włącznie) w oparciu o „Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych na rzecz Abonentów Heyah” i później nieaneksowanych oraz
• 26.04.2013r. - 31.12.2016r. (włącznie) w oparciu o „Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych na rzecz Abonentów Heyah Mix” i później nieaneksowanych.
We wskazanych regulaminach w § 16 w ostatnim jego ustępie dokonuje się następującej zmiany:
„Spory pomiędzy Abonentem Heyah a Operatorem w zakresie określonym w ust. 1 będą rozstrzygane przed właściwymi sądami powszechnymi. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Operatorem a Abonentem Heyah jest sąd właściwy dla siedziby Operatora. Postanowienie zdania poprzedniego nie dotyczy sporów, w których stroną jest Konsument. Spory pomiędzy Abonentem Heyah będącym Konsumentem a Operatorem w zakresie określonym w ust. 1 mogą, za zgodą stron, zostać zakończone polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub postępowania przed sądem polubownym przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub prowadzonego przez tego prezesa:
24.1. postępowania mediacyjnego, albo
24.2. postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Możliwość wszczęcia wskazanego powyżej postępowania mediacyjnego istnieje do 9 stycznia 2017r. Możliwość wszczęcia wskazanego wyżej postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich istnieje od 10 stycznia 2017r.”

W miejscu użytego w treści powyższych postanowień wyrazu „Abonent Heyah” w „Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych na rzecz Abonentów Heyah Mix” występuje wyraz „Abonent Heyah Mix”.

3.Zmiana dotycząca umów zawartych w drodze czynności faktycznej i wykonywanych w systemie „na kartę” do dnia 31.12.2016r. (włącznie). W „Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przedpłaconych Heyah na rzecz Użytkowników” dokonuje się następujących zmian w §14 ust.22:
„Spory pomiędzy Użytkownikiem a Operatorem w zakresie określonym w ust. 1 będą rozstrzygane przed właściwymi sądami powszechnymi. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Operatorem a Użytkownikiem jest sąd właściwy dla siedziby Operatora. Postanowienie zdania poprzedniego nie dotyczy sporów, w których stroną jest Konsument. Spory pomiędzy Użytkownikiem będącym Konsumentem a Operatorem w zakresie określonym w ust. 1 mogą, za zgodą stron, zostać zakończone polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub postępowania przed sądem polubownym przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub prowadzonego przez tego prezesa:
24.1. postępowania mediacyjnego, albo
24.2. postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Możliwość wszczęcia wskazanego powyżej postępowania mediacyjnego istnieje do 9 stycznia 2017r. Możliwość wszczęcia wskazanego wyżej postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich istnieje od 10 stycznia 2017r.”


4. Zmiana dotycząca umów zawartych lub aneksowanych na piśmie w okresie 01.01.2017r. – 09.01.2017r. (włącznie). W „Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych na rzecz Abonentów Heyah” dokonuje się następujących zmian:
• w ich §4 ust. 24:
„Podstawowym środkiem ochrony dla Abonenta Heyah jest możliwość złożenia reklamacji o której mowa w §16 RŚUT. Spory pomiędzy Abonentem Heyah a Operatorem będą rozstrzygane przed właściwymi sądami powszechnymi. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Operatorem a Abonentem Heyah jest sąd właściwy dla siedziby Operatora. Postanowienie zdania poprzedniego nie dotyczy sporów, w których stroną jest Konsument, wówczas Sądem właściwym jest sąd właściwy dla siedziby Abonenta Heyah. Spory pomiędzy Abonentem Heyah będącym Konsumentem a Operatorem mogą, za zgodą stron, zostać zakończone polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub postępowania przed sądem polubownym przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, lub prowadzonego przez tego prezesa:
24.1. postępowania mediacyjnego, albo
24.2. postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Możliwość wszczęcia wskazanego powyżej postępowania mediacyjnego istnieje do 9 stycznia 2017r. Możliwość wszczęcia wskazanego wyżej postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich istnieje od 10 stycznia 2017r. ”

• w ich § 16 ust. 22:
„Spory pomiędzy Abonentem Heyah a Operatorem w zakresie określonym w ust. 1 będą rozstrzygane przed właściwymi sądami powszechnymi. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Operatorem a Abonentem Heyah jest sąd właściwy dla siedziby Operatora. Postanowienie zdania poprzedniego nie dotyczy sporów, w których stroną jest Konsument. Spory pomiędzy Abonentem Heyah będącym Konsumentem a Operatorem w zakresie określonym w ust. 1 mogą, za zgodą stron, zostać zakończone polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub postępowania przed sądem polubownym przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub prowadzonego przez tego prezesa:
24.1. postępowania mediacyjnego, albo
24.2. postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Możliwość wszczęcia wskazanego powyżej postępowania mediacyjnego istnieje do 9 stycznia 2017r. Możliwość wszczęcia wskazanego wyżej postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich istnieje od 10 stycznia 2017r.”


5.Zmiana dotycząca umów zawartych w systemie na kartę (nie na piśmie) w okresie 01.01.2017r. – 09.01.2017r. (włącznie). W „Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przedpłaconych Heyah na rzecz Użytkowników” dokonuje się następujących zmian:
• w § 5 ust. 23:
„Podstawowym środkiem ochrony dla Użytkownika jest możliwość złożenia reklamacji o której mowa w §14 RŚUT. Spory pomiędzy Użytkownikiem a Operatorem będą rozstrzygane przed właściwymi sądami powszechnymi. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Operatorem a Użytkownikiem jest sąd właściwy dla siedziby Operatora. Postanowienie zdania poprzedniego nie dotyczy sporów, w których stroną jest Konsument, wówczas Sądem właściwym jest sąd właściwy dla siedziby Użytkownika. Spory pomiędzy Użytkownikiem będącym Konsumentem a Operatorem mogą, za zgodą stron, zostać zakończone polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub postępowania przed sądem polubownym przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub prowadzonego przez tego prezesa:
24.1. postępowania mediacyjnego, albo
24.2. postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Możliwość wszczęcia wskazanego powyżej postępowania mediacyjnego istnieje do 9 stycznia 2017r. Możliwość wszczęcia wskazanego wyżej postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich istnieje od 10 stycznia 2017r.”

• w § 14 ust. 22:
„Spory pomiędzy Użytkownikiem a Operatorem w zakresie określonym w ust. 1 będą rozstrzygane przed właściwymi sądami powszechnymi. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Operatorem a Użytkownikiem jest sąd właściwy dla siedziby Operatora. Postanowienie zdania poprzedniego nie dotyczy sporów, w których stroną jest Konsument. Spory pomiędzy Użytkownikiem będącym Konsumentem a Operatorem w zakresie określonym w ust. 1 mogą, za zgodą stron, zostać zakończone polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub postępowania przed sądem polubownym przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub prowadzonego przez tego prezesa:
24.1. postępowania mediacyjnego, albo
24.2. postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Możliwość wszczęcia wskazanego powyżej postępowania mediacyjnego istnieje do 9 stycznia 2017r. Możliwość wszczęcia wskazanego wyżej postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich istnieje od 10 stycznia 2017r.”




Informujemy, że zgodnie z art. 60a ust. 3a ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1489 z późn. zm.), w przypadku braku akceptacji zmian umów przedstawionych powyżej, przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, które może być zrealizowane do dnia wejścia tych zmian w życie, tj. do dnia 10.02 2017r.

W związku z tym, że zmiany, o których mowa powyżej, wynikają bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w razie skorzystania przez abonenta z prawa do wypowiedzenia umowy przed upływem czasu określonego, na jaki została ona zawarta, T-Mobile ma prawo dochodzić od takiego abonenta kwoty roszczenia wskazanej w tej umowie. Dotyczy to wyłącznie umów przewidujących takie uprawnienie dla T-Mobile. W szczególności nie dotyczy to umów zawartych nie na piśmie w systemie „na kartę” oraz umów zawartych na piśmie, które przeszły poza czas określony.

Nowe regulaminy obowiązujące dla umów lub aneksów zawartych od dnia 10.01.2017 r. dostępne są poniżej.”

Dokumenty:  



T-Mobile Polska S.A. informuje, iż od dnia 01.01.2017 r. zmianie ulegają wszystkie następujące Regulaminy, obowiązujące do dnia podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości:


1) Regulaminy Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w systemie abonamentowym Hehay,
2) Regulaminy Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w systemie Heyah Mix,
3) Regulaminy Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w systemie Heyah na kartę.


Wprowadzone zmiany związane są bezpośrednio ze zmianą przepisów prawa, tj. wejściem w życie odpowiednich przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2015/2120 z dnia 25 listopada 2015 r., ustanawiającego środki dotyczące dostępu do otwartego Internetu oraz zmieniającego dyrektywę 2002/22/WE w sprawie usługi powszechnej i związanych z sieciami i usługami łączności elektronicznej praw użytkowników, a także rozporządzenie (UE) nr 531/2012 w sprawie roamingu w publicznych sieciach łączności ruchomej wewnątrz Unii.

W związku z powyższym we wszystkich wyżej wymienionych Regulaminach po ostatnim paragrafie dodaje się kolejny paragraf o następującej treści, zawierającej proponowane zmiany:


1. „Operator stosuje środki zarządzania ruchem w Sieci, których celem jest optymalizacja jakości Usług Telekomunikacyjnych, w tym usług transmisji danych w ramach mobilnego i stacjonarnego Internetu (dalej „usługa transmisji danych”). Środki zarządzania ruchem zapobiegają osiągnięciu lub przekroczeniu pojemności udostępnionego łącza. Środki zarządzania ruchem w Sieci zróżnicowane są według obiektywnych i niedyskryminacyjnych kryteriów oraz nie wpływają negatywnie na prywatność Abonenta, w tym ochronę jego danych osobowych. Środkami zarządzania ruchem jest jego automatyczne: blokowanie, spowalnianie oraz priorytetyzacja.

2. Operator stosuje ponadto dodatkowe środki w celu zapewnienia bezpieczeństwa
i integralności Sieci, Usług Telekomunikacyjnych, jak również telekomunikacyjnych urządzeń końcowych Abonentów. Środki te są proporcjonalne i uzasadnione oraz zorientowane na zapobieganie lub przeciwdziałanie naruszeniom bezpieczeństwa i integralności. W ich ramach Operator m.in.:
2.1. eliminuje przekazywanie komunikatów, które zagrażają bezpieczeństwu Sieci, Usług Telekomunikacyjnych lub urządzeń końcowych;
2.2. przerywa lub ogranicza świadczenie usługi transmisji danych w stosunku do Numeru Telefonu, z którego następuje wysyłanie komunikatów zagrażających bezpieczeństwu Sieci, Usług Telekomunikacyjnych lub urządzeń końcowych.

3. Operator może także stosować inne środki zarządzania ruchem służące zapobieganiu grożącym przeciążeniom Sieci, złagodzeniu skutków wyjątkowego lub tymczasowego przeciążenia Sieci (w takim przypadku równoważne rodzaje transferu danych są traktowane równo) lub środki, które służą zapewnieniu zgodności z dotyczącymi go przepisami prawa, orzeczeniami sądowymi lub decyzjami organów publicznych. Środki te stosowane są wyłącznie przez okres konieczny do osiągnięcia celów opisanych powyżej.

4. Nadzwyczajne środki zarządzania ruchem, w przypadku ich zastosowania, mogą wpłynąć na jakość usług transmisji danych poprzez obniżenie parametrów jakości usług.

5. Pakiet danych (limit ilości danych), jeśli Umowa go przewiduje, pozwala na korzystanie z usługi transmisji danych do wysokości limitu ilości danych określonego rozmiarami tego pakietu. Korzystanie z usługi transmisji danych oznacza m.in. korzystanie z dostępnych tam treści, aplikacji i usług. Pakiety transmisji danych aktywowane są, w zależności od warunków Umowy, automatycznie lub na żądanie Abonenta.

6. Po wykorzystaniu całego pakietu danych, w zależności od warunków Umowy:
6.1. następuje blokada transmisji danych, co oznacza, że Abonent nie ma możliwości korzystania z usługi transmisji danych;
6.2. następuje ograniczenie prędkości transmisji danych do poziomu określonego w Umowie; prędkość transmisji danych po jej ograniczeniu, w zależności od warunków Umowy, może umożliwiać korzystanie z podstawowych usług takich jak np. dostęp do poczty elektronicznej lub przeglądanie stron internetowych lub także korzystanie z innych usług wymagających zwiększonej prędkości mobilnego dostępu do Internetu;
6.3. następuje naliczanie dodatkowych opłat za transmisję danych zgodnie z cennikiem taryfy Abonenta.

7. Prędkość transmisji danych wpływa na korzystanie z treści, aplikacji i usług w następujący sposób:
7.1. dostęp do treści może być uzależniony od prędkości transmisji danych np. transmisja w czasie rzeczywistym, gry sieciowe w czasie rzeczywistym, dostęp do zasobów sieciowych;
7.2. korzystanie z aplikacji może wymagać odpowiedniej prędkości transmisji danych np. aplikacje wymagające szybkiego przesyłu danych (aplikacje bankowe, aplikacje wykorzystujące transmisję wideo);
7.3. korzystanie z usług może wymagać odpowiedniej transmisji danych np. usługi wykorzystujące transmisje wideo w czasie rzeczywistym lub gry sieciowe.

8. Na korzystanie z usługi transmisji danych mogą mieć wpływ także inne czynniki i wskaźniki jakości np.:
8.1. zasięg Sieci na terenie Polski, technologia transmisji danych, wykorzystywane urządzenie, dostępność danej technologii na danym terenie oraz usługi aktywne dla danej Karty SIM;
8.2. wskaźnik opóźnienia poprzez wpływ na czas odpowiedzi Sieci na działania Abonenta (np. czas reakcji po kliknięciu na link strony internetowej lub przycisk w aplikacji internetowej), co oznacza, że wskaźnik ten wpływa na interaktywność postrzeganą przez Abonenta (np. czas otwierania strony internetowej).
8.3. wskaźnik wahania opóźnienia poprzez brak odczuwalnego dla Abonenta wpływu przy usłudze transmisji danych; możliwy wpływ na jakość połączeń głosowych (np. w komunikatorach internetowych)
8.4. wskaźnik przepustowości i utraty pakietów poprzez odczuwalny wpływ na czas otwierania stron internetowych, ładowania materiałów video, pobierania plików, jakość połączeń.

9. Operator będzie informował Abonenta o usługach specjalistycznych oraz wpływie tych usług na usługę transmisji danych w warunkach ofert promocyjnych, przewidujących takie usługi.

10. Szacunkowa maksymalna prędkość w usłudze transmisji danych w ramach mobilnego Internetu to wartość, która jest możliwa do osiągnięcia w przypadku braku lub znacznego ograniczenia ruchu internetowego pochodzącego od innych użytkowników Sieci w tej samej lokalizacji, korzystających z tych samych zasobów radiowych.

11. Szacunkowe maksymalne prędkości pobierania i wysyłania danych, przy braku ruchu internetowego pochodzącego od innych użytkowników, dla stosowanych przez Operatora technologii wynoszą (pobieranie / wysyłanie):
11.1. 4G/LTE: 300 Mb/s / 50 Mb/s;
11.2. 3G: 42 Mb/s / 5,76 Mb/s;
11.3. 2G: 237 kb/s / 120 kb/s;

12. Szacunkowe maksymalne prędkości pobierania i wysyłania danych, przy znacznym ograniczeniu ruchu internetowego pochodzącego od innych użytkowników, dla stosowanych przez Operatora technologii wynoszą (pobieranie / wysyłanie):
12.1. 4G/LTE: 160 Mb/s / 32 Mb/s;
12.2. 3G: 33 Mb/s / 3,5 Mb/s;
12.3. 2G: 150 kb/s / 80 kb/s.

13. Prędkość Opcji Usługi w usłudze transmisji danych w ramach stacjonarnego Internetu, określona na stałym poziomie, wynosi:
13.1. prędkość maksymalna pobierania / wysyłania danych to prędkość wskazana jako Opcja Usługi w Umowie;
13.2. prędkość zwykle dostępna pobierania / wysyłania danych stanowi co najmniej 75% ww. prędkości maksymalnej;
13.3. prędkość minimalna pobierania / wysyłania danych wynosi co najmniej 50% ww. prędkości maksymalnej.

14. Opcje Usługi w usłudze transmisji danych w ramach stacjonarnego Internetu wskazane w Umowie, oznaczają następujące prędkości pobierania / wysyłania danych:
14.1. dla opcji do 0,5 Mb/s: 512 / 256 kb/s;
14.2. dla opcji do 1 Mb/s: 1024 / 256 kb/s;
14.3. dla opcji do 2 Mb/s: 2048 / 256 kb/s;
14.4. dla opcji do 6 Mb/s: 6144 / 512 kb/s;
14.5. dla opcji do 10 Mb/s: 10240 / 1024 kb/s;
14.6. dla opcji do 20 Mb/s: 20480 / 1024 kb/s.

15. W przypadku podawania do publicznej wiadomości informacji o deklarowanych prędkościach pobierania i wysyłania danych w usłudze transmisji danych Operator wskazuje te prędkości oraz znaczne odstępstwa od nich w warunkach ofert promocyjnych.

16. Osiągnięcie szacunkowej maksymalnej prędkości w ramach mobilnego Internetu oraz minimalnej, zwykle dostępnej i maksymalnej prędkości w ramach stacjonarnego Internetu jest uzależnione od sposobu korzystania z usługi transmisji danych oraz następujących czynników:
16.1. treści przeglądanych w czasie pomiaru; ograniczeń w zakresie dostępności wprowadzanych przez inne podmioty (np. dostawców treści, innych operatorów); usług z jakich korzysta Abonent; obciążenia urządzenia Abonenta; pracy innych usług lub aplikacji w tle; parametrów urządzenia, w szczególności procesora, pamięci, aktualnie zainstalowanego oprogramowania, ustawień Karty SIM;
16.2. urządzenia Abonenta, które powinno obsługiwać technologię, której dotyczy szacunkowa maksymalna prędkość, powinno mieć dostęp do technologii, której dotyczy pomiar oraz nie powinno posiadać uruchomionych aplikacji, usług lub innych funkcji urządzenia, które angażują transmisję danych;
16.3. dużej odległości Lokalu Abonenta do urządzenia koncentrującego ruch w sieci innego operatora;
16.4. niskiej jakości Łącza;
16.5. wystąpienia znacznego natężenia transmisji danych pochodzącego od innych użytkowników Sieci;
16.6. lokalizacji i wydajności docelowego serwera np. wybrana strona internetowa lub serwis, mogą posiadać swoje wewnętrzne ograniczenia – czynniki te mogą być głównymi czynnikami wpływającym na usługę transmisji danych, co oznacza, iż w konsekwencji Abonent doświadczy niskich przepływności i długich opóźnień.

17. Podstawowym środkiem ochrony dla Abonenta, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonanie Usług Telekomunikacyjnych przez Operatora, w tym stałych lub regularnie powtarzających się rozbieżności przy wykonywaniu usługi transmisji danych, jest możliwość złożenia reklamacji w postępowaniu reklamacyjnym. Spory pomiędzy Abonentem a Operatorem będą rozstrzygane przed właściwymi sądami powszechnymi. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Operatorem a Abonentem jest sąd właściwy dla siedziby Operatora. Postanowienie zdania poprzedniego nie dotyczy sporów, w których stroną jest Konsument, wówczas Sądem właściwym jest sąd właściwy dla siedziby Abonenta. Spory pomiędzy Abonentem będącym Konsumentem a Operatorem mogą, za zgodą stron, zostać zakończone polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub postępowania przed sądem polubownym przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

18. Abonent ma również prawo do:
18.1. dochodzenia odszkodowania na zasadach określonych w RŚUT;
18.2. rozwiązania Umowy na zasadach określonych w Umowie.

19. Szczegóły dotyczące wszystkich informacji, o których mowa powyżej publikowane są na stronie internetowej www.heyah.pl.”



W przypadku braku akceptacji powyższych zmian, Abonenci Heyah oraz Abonenci Heyah Mix mają prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartą na piśmie najpóźniej do dnia wejścia tych zmian w życie. W razie skorzystania z powyższego prawa przez Abonenta Heyah lub Abonenta Heyah Mix przed upływem czasu określonego obowiązywania umowy, Operator ma prawo do żądania zapłaty przewidzianej umową kary umownej za jednostronne rozwiązanie umowy z tego tytułu.Użytkownicy Heyah w przypadku braku akceptacji powyższych zmian mają prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych najpóźniej do dnia wejścia tych zmian w życie.”

Nowe regulaminy obowiązujące dla umów lub aneksów zawartych od dnia 01.01.2017 r. dostępne są poniżej.

Dokumenty:  



Ogłoszenie z dnia 22.07.2016 r.

T-Mobile Polska S.A. informuje, iż od dnia 25 lipca 2016 r. zmianie ulega Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przedpłaconych Heyah na rzecz Użytkowników.

Wprowadzone zmiany związane są z wejściem w życie ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 904). Ustawa ta wprowadza obowiązek pobrania od Użytkowników i dokonania weryfikacji następujących danych: imienia, nazwiska i PESEL lub nazwy, serii i numeru dokumentu tożsamości, a w przypadku Użytkowników niebędących osobami fizycznymi - nazwy oraz REGON, NIP lub numeru w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym rejestrze.

Klienci zawierający umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych od dnia 25 lipca 2016 r. będą zobowiązani do zarejestrowania powyższych danych oraz umożliwienia Operatorowi potwierdzenia ich zgodności z dokumentem potwierdzającym tożsamość lub właściwym rejestrem przed zawarciem umowy i rozpoczęciem korzystania z usług.

Użytkownicy Heyah, którzy zawarli umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych przed dniem 25 lipca 2016 r. obowiązani są podać powyższe dane i umożliwić ich weryfikację najpóźniej do dnia 1 lutego 2017 r.

Zgodnie z ustawą o działaniach antyterrorystycznych niedokonanie rejestracji powyższych danych będzie skutkowało zaprzestaniem świadczenia usług z dniem 2 lutego 2017 r.

Dokumenty:  



OBNIŻKA STAWEK W ROAMINGU MIĘDZYNARODOWYM OD 30 KWIETNIA 2016R.

Od 30 kwietnia 2016 r. obowiązują nowe ceny regulowane w usłudze roamingu międzynarodowego w Strefie 1A / Strefie 1 (Unia Europejska, Islandia, Lichtenstein, Norwegia i inne obszary doprecyzowane w cenniku). Nowe cenniki roamingowe obejmujące wskazaną opcję regulowaną znajdują się poniżej.


Limit wydatków na transmisję danych w roamingu

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 531/2012 z dnia 13 czerwca 2012 r., obowiązujący w cyklu rozliczeniowym limit wydatków na transmisję danych w roamingu, w przypadku braku odmiennej dyspozycji abonenta, ustalony jest w kwocie netto stanowiącej równowartość 50 EUR według odpowiedniego kursu referencyjnego ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Do 30 czerwca 2016r. limit ten wynosi 251,46 zł z VAT. Od 1 lipca 2016r. limit ten wynosi 266,39 zł. Po ogłoszeniu nowego kursu kwota limitu wyrażona w złotych polskich będzie udostępniana na niniejszej www.

NOWE CENNIKI ROAMINGOWE OBOWIĄZUJĄCE OD 30 KWIETNIA 2016r.